Best of you

God kväll finisar

Vilken bra dag detta har varit, helt på riktigt.
Okej började väl inte jätte bra, samhällsprovet gick åt skogen =D sen var det engelska och timeline skulle redovisas (eller ja, skulle redovisats i höstas någon gång. bättre sent än aldrig!) och det gick väl såååådär. Äckelmat till lunch (lunch!? Mer som friterat bajs som mosats och sedan blandats med sketna grönsaker som dom oldat ute i rabatterna på måg) så för min del blev det flingisar.
Kultur och idéhistorian blev en chock, positiv dock. Fina människor i klassen. dom körde. stenhårt. bokstavligt talat.
Kören gick åt bajskissbajs då min hals är fuuucked. blöh.
Gemu ska vi inte prata om.

Kom hem och tillbringade iaf en timme med bror liten till att uppfinna helt nya sätt att äta flingisar på, KUL!
Sen vare dusch och ner fort som fan till staden där jag mötte upp min finis (1 månad igår btw! =D) som utan min vetskap hade bokat bord på Butlérs och helt enkelt bjöd mig på middag (Now I aint sayin she a gold digger but she aint messin wit no broke niggaz....) Fin är han. Väldigt fin :) hihi

Imorgon kommer livet äga mer eller mindre, Matte, gitarr och sen hem SMACK.
Nu ska jag nog på date med kudden och drömma lite om Raquel Issa som är saknad, svär bästa bror from mig!



Chilla sönder i pyjamas är nya flugan
Fred ut // Emma

Kommentarer
Postat av: bästa from dig!

världens bästaste broder är du!

2010-04-23 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0