choklad

God morgon

idag är jag dålig, vaknade halv 7 och har nu insett att min tidsuppfattning/bedömning är bajs. Är klar nu och det är mer än en timme tills jag ska åka till skolan..yey...

Upptäckte även en sak nu på morgonen som faktiskt gör mig riktigt ledsen...Fast hittade lite choklad som jag lyckats tröstäta. varför går inte bara livet som jag vill ibland?! Aja jag är klar med allt det här, ska fan inte lägga en sekund mer av mitt liv på sådan här bajs som inte leder någonstans. Jag förtjänar bättre än så.

Ne nu ska jag se om det finns lite plats för en morgoncigg och frulle..sen blire skolan och nationella i engelska som jag helt hade glömt bort...mmmm älska livet.
'
Köss // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0