difficult not to feel a little bit disappointed

Hoyt

Dagen har varut den mest chilla på länge, inställd ensemble, engelska där inte mycket blev gjort, kolla film på svenskan och sen sceniska på saga.

Hann med en lite shopping med melissa och fann en mysig stickad tröja inne på myrorna. Sedan blev det fika och yttligare lite shopping (Underkläder) med victor.

Min pojk kom på besök och stannade här mestadels av kvällen.

Imorgon är det att dra upp till Åmål med klassen för att spela statist i den kommande cornelis vreeswijk filmen, awesome.

Nu orkar jag inte med mitt liv längre, sämsta humöret någonsin dessa 2 dagar. Så kul att jag kan hoppa upp, klappa mig i arslet och vattna mina fålar fem.

Känner mig besviken men vet inte på vad
blöh God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0