DOUCHEBAG

Fick en fin kommentar i mitt senaste (?) inlägg av "Markus B" ^^
Så här ligger det till:
1. Jag har inte bett någon att läsa min blogg, så om den nu är så jävla dålig va fan gör du här?
2. Jag bloggar för att jag tycker det är kul, så låt mig
3. Alla kommenterar inte och visst folk kanske tycker min blogg är BAJS men med tanke på att min statistik är relativt hög så betyder inte det att ALLA tycker som du
5. och till sist: Bajspackar-Markus, tror du jag tänker sluta för att DU säger åt mig? Jag tycker att du är en jävla tönt som kan ta dig i röven :) hihi

SÅ!
God dag :)
Kom precis hem från min käre vapendragare, igår blev det myspys med föregående nämnda, det var...ehm mys (?) =D.
Nu ska jag snart dra i mig nått att äta och sen blire fotbollsträning och ikväll langar jag pluggkväll med mig själv.................

aja later
Fred ut // Emma

Kommentarer
Postat av: Minipinipaj

jag måste kommentera för annars gillar inte jag dig emma, enligt markus.



joinar pluggkvällen ._.

2010-04-17 @ 15:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0