JA...eller nej...eller JA...eller nej...eller JA.....eller?

God kväll !

Kom hem från träningen för ett tag sedan vilket gick förvånansvärt bra! Match någon gång nästa helg (skjut mig)....Dessutom så fick vi våra matchställ idag, utsökta. verkligen.

Nu kom jag till ett extremt svårt avgörande, vi snackar värre än att välja pensionsfonder, värre än att välja gymnasieprogram, värre än att göra nått annat skitviktigt val i livet. Jo den stora frågan är......ska jag orka cykla till syltecenter eller inte? Träningen har tagit mer eller mindre död på mig, så död att jag inte ens orkar plugga (fast jo det gör jag egentligen, fast nej det gör jag ju faktiskt inte)

MEN jag tror min plan för kvällen ser ut lite som såhär:
1. Cykla altenativt gå en promenad med hunden till sylte och köpa götter eller dylikt
2. Dö på vägen till sylte, blir begravd och sedan uppstå igen
3. Bänka mig framför Tv:en med diverse godsaker och vänta på dagens stora händelse: James Bond, die another day på 3an (?) 21.30...hihi
4. Stenslockna i soffan

Efter många om och men så har jag bestämt mig. jag SKA till sylte nu. NU GÅR JAG INNAN JAG ÅNGRAR MIG!!!

Fred ut // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0