;PpppPpPpP

TJENA!

Vaknade halv 7 och drog en dusch och cyklade runt 8 som en galning till skolan för att ha idrottsprov som kan ta sig i röva. Sedan var matten och ensemblen inställd...tråkigt faktiskt med tanke på att jag över en helg har blivit mattegeni (!) =D...
sen var det 20 min Träffpunkt europa och retorik som jag trodde jag skulle bli korsfäst på, undkom dock.
Sedan blev det vidare hem för att PLUGGA. Gick som vanligt käpprätt åt helvete, läste 10 sidor i en bok och somnade. That's the spirit girl ._.'
vaknade iaf för en stund sen och har hittills åstdakommit att söka lite sommarjobb men mycket mer än det blir det ikke. kanske ta ut hunden. hoho

Den nya facebook-flugan nu mer är ju dessa grupper ";PppPppPPPpp" och jag tycker det är fruktansvärt roligt, Så roligt att jag sitter i detta nu och nästan pissar ner mig.
Här kommer några favoriter:

*Iron Maiden ringer: "RUN TO THE HILLS!!!", så är man handikappad ;PpPPpPP
*Farsan ringer: "var är du?" "hemma", så är man i en vulkan ;PpPpppP
*Man busringer till någon: "vem är det?" "ingen" så är man nån ;PPppPPPpp

Håller dock på att gå över styr totalt, men det är sån jag är. Så det passar ju fint.

Nu går jag
Fred ut // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0