SO I FELT LIKE THE BIGGEST ASSHOLE

My cock is much bigger than yours
My cock can walk right through the door

Okej hallå dy

CHILL dag.
sov knepigt och var så jävla sur och hatade mitt liv i morse så jag sket på i och över filminspelningen jag sov vidare till kl 12, mehehe.

Har spenderat hela dagen till att glo animal planet, djur är fan så mycket bättre än människor. Jag vill vara en apa!
På tal om apor, fast aa fast nee....skulle äta nudlar för en stund sedan. Jag krigade framför spisen med kastrullfan i högsta hugg och när det var klart var jag utsvullten (såg ut som ett afrikabarn, fast aa fast nee). Jag sätter mig vid bordet, allt är perfekt! Tidningen ligger där den ska, besticken där som ska, tar upp kinapinnarna, ska börja..VA I HELVETE? DET LIGGER EN FLUGJÄVEL MITT I SOPPFAN!
Jag slängde skiten, gick ut, hetsrunkade lite och drog en cigg....Nu känner jag mig bra igen. höhöhö

Imorgon får jag reda på om jag fått sommarjobb på komunen och jag svär vid spanska-marias feta arsle att om jag inte får sommarjobb så kommer jag korsfästa, yxmörda och spanka allt i min närhet...

Nu ska jag älska livet
Köss // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0