bajssjab

Hoyt bitches
kom hem från skolan för en stund sedan och har nu spenderat en halv timme till att trycka i mig en massa god mat..mehehe..

Förresten så är jag dålig.
Fruktansvärt dålig sak 1: Städade så sent som i helgen och det har gått humm...5 dagar sedan det var lördag och mitt rum är en KATASTROF. Dödsångesten har tagit över. Jag vill hälla en tub med hårborttagningskräm på mitt huvud och klena in tills varenda hårstrå har smekt någon i röva. Nej men seriöst, jag måste städa.
Fruktansvärt dålig sak 2: Jag borde verkligen plugga. Har ett arbete om svarta hål i naturkunskapen, hemprov(?!) i matte tills måndag, göra en timeline på en engelska bok, läsa yttligare en engelska bok, skriva en novell, göra bared not stopped + extra uppgift i engelskan, summary of rum among the ruins i engelskan, gitarrläxa, sångläxa, samhällskunskaps läxförhör i samhällskunskap på torsdag, göra ett argumenterande tal i retoriken, prov i idrott på måndag.....mm. Med andra ord sitter jag med arslet i brödrosten.
Fruktansvärt dålig sak 3: Igår skolkade jag från skolan...även fast jag har en finfin csn-varning i bagaget så sket jag bara i det, låg hemma och kollade på sweeney todd och drog sedan en liten shopping...Kom hem med 2 tröjor, en kjol, 1 par leggings och 2 fina prylar från apoteket....jag MÅSTE sluta köpa saker.

På nått sätt är jag ändå lycklig och glad. Kanske t.om älskar mitt liv lite grann........okej de va myt.
Jag får helt enkelt sluta vara ett lazyass för snart har varken gud, mor eller far nått förbarmande över mig. Korsfästning dirr i vardagsrummet. men hjälp.
OKEJ på riktigt ska hinna städa innan jag och vapendragarN själv ska dra storshoppingen på pökmeh eller vart fan vi hamnar. Laterrrrrrrr
Fred ut // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0