23 februari 2010

Jag heter Emma Käll och jag har för mycket fritid!
har tänkt länge på det här att starta en egen blogg (hade en blogg tillsammans med min käre vän Venusberget tidigare) men har inte orkat ta tag i det, men tjena här är jag!
Aja ni lär märka under tiden som går vilken sorts blogg detta är..så vi kan ju börja med en dagsöversikt:


Tjena
Vaknade kl 11.00 denna fantasktiska dag! 
Drog i mig en frulle som bestod av all möjlig skit, fint satt den iallafall =)
Tog mig en välbehövlig dusch innan jag åkte ner till stan för att kika och inte köpa, lättare sagt än gjort....lägger upp bilder på vad som inhandlades senare!
I vilket fall blev jag sparkad på min penningpung och är nu ruinerad...men på fredag, kära ungdommar så kommer de cashflow och då ska de supas och slåss... -.-'
W/e jag kom hem och sen dess har jag inte gjort någonting vettigt alls.. man sitter helt nerbajsad i datastolen och livet bara springer förbi en och man klagar på att det inte finns nått att göra, klart som fan att det finns någonting att göra...så nu ska min kreativa sida få stå i rampljuset för här kommer Emma's första lista....

"Saker-att-göra-när-du-är-insnöad/nerbajsad-i-datastolen-eller-om-livet-springer-förbi-dig"
1.Läs en deckare
2.Försök styra upp en blogg medan du pillar dej i skjärtvecket (check)
3.Besök Fittkramp.se
4.Baka 7 satser kladdkaka och ät tills du spyr
5.Skaffa ett fadderbarn
6.Klipp dig och skaffa dig ett jobb
7.Sätt dig på SofiaOfSweden's långfinger och rotera
8.Rulla dig i bajs och hoppas på det bästa

Det var allt för den här gången
// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0