Dödsångest på allvar!

Dagens samhälle.Trollhättans samhälle gott folk.
Som jag minns det när man gick i 6an-7an så var man rädd för allt: Hår på fittan, Finnar, Smink, alkohol, tobak, dom äldre brudarna som man sänkte blicken när man gick förbi och sex existerade inte ens. Hela livet handlade inte om vem som haft sex med vem eller vem som var smalast eller blondast. Man var lite av en tönt, hade inte fått tuttar än, skulle jag få tuttar eller inte?
Jag minns gott min första fylla, den var med Minzor B och gick i slutet av 7an början av 8an, vi drack i mitt rum och blev skitpackade, riktigt lyckat var det för att vara första gången. Idag är det inte samma alls. Fjortis brudarna blir yngre och yngre, järvare och järvare. Jag och min käre vän Minzor B kollade upp lite brudar, 97or alltså 12 år gamla..12 år, och den informationen dom lämnar ut nu om sig själva skulle jag ALDRIG lämna ut om mig själv. Handlar fasaden av smink, att vara korkad och naiv i grund och botten om att dom är så jävla osäkra på sig själva eller är dom bara jävligt korkade?
Man ser brudar i 12 års åldern sitta skitfulla inne på MAX och skämma ut sig, flirta med alldeles för gamla killar och bara äckla sig. Nationalklädseln här i Trollhättan är inget mindre än vitt eller grönt hår, du ska ha skokräm i ansiktet, ett par leggings och ett kortkort linne och upp-pushade bröst som helst ska nudda hakan, man ska visa allt, inget får ju undgå den snygge killen där borta. Man ska vara jävligt fräsch. man använder ord som hora och fitta, vem vet vad en hora egentligen är när man går i 6an? man har ingen livserfarenhet, alls.
"Shit asså min morsa är en jävla hora, hon gav mig bara 50 spänn". Din uppkäftiga SKITUNGE, din morsa bar på dig i 9 månader, din morsa har ställt upp för dig, din jävla morsa har betalat för dig hela ditt liv. de finns dom som inte har nått. Ingenting, har du ens skänkt en liten tanke dit? Antagligen inte.
Man kan skita i dom, ignorera dom. För mig funkar det inte alls. Jag vill bort härifrån, emigrerar snart till en plats där sånna som dom inte existerar. Riktiga jävla dödsångest får jag bara av att se eller tänka på dom. samtidigt kan man inte låta bli att tycka synd om dom, och man undrar vart problemet egentligen grundar sig...

Dessa frågor hittade jag på en bruds bilddagbok. 97a, 6an, 12 år.

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? ne,fyfan
2. Skulle du vilja väga mer? nej?
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? rauwr,dt e ju klart
4. Skulle du dricka dig full nu? hahahaha



4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? haa,skulle inte tro det x)
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? näh
6. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? ja
7. Kan du suga? de e ju klart,


HAR DU UNDER DE SENASTE 7 DAGARNA:
1. Pussat någon? jah
2. Blivit kramad? jah
3. Känt dig fånig? jao
5. Ljugit? jah x)
6. Haft sex? klart ?
7: Funnit kärlek? aha,GREGER ! (L)

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 12
Snus eller cigaretter?  öl
Favoritgodis? sugiisar (a)

Pinsamt. Fred ut // Emma


Kommentarer
Postat av: Freddie Olsson Gärdhem Lindveden 91

ofta du dissar 97 lr haha

2010-02-28 @ 21:14:30
Postat av: sanna

fett skrivet emma, fett bra!

2010-03-01 @ 00:58:59
URL: http://bottensanna.blogg.se/
Postat av: ALICIA

haha jag och min kompis prata precis om det där. Det är sjukt, man blir ju rädd när det kommer en 12-åring med mer smink än vi andra haft på oss sammanlagt under åren! Jag är rätt säker på att jag lekte pantgömme och satte upp hästplanscher när jag var 12...

2010-03-08 @ 23:55:59
URL: http://unitedstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0