GOD MORGON



GOD MORGON!
Emma Käll har upplevt den lurigaste natten på länge...har fått sms/samtal hela natten, spytt, misshandlat människor och djur i drömmar, vaknat, varit helt borta, skitit ner mig.......okej det sista var myt ._.'
I vilket fall, vaknade idag relativt tidigt för att vara mig och inledde dagen till ära med en FET dusch!!!!!!!
Tänkte att jag skulle vara soetiz och fixa en soet bild till alla er där ute... -.-'  som ni ser började det bra men som med mycket annat för Emma Käll så brukar det oftast spåra ut... men här har ni en bild jävel.
Nu måste jag börja ta på mig kläder och käka frulle coh bara stressa ihjäl mig.
vi hörs sen // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0