"GOD NATT" ( nu ska de övas....)

Hallå hallå!!!
Kom precis hem från en spännande kväll.....
blev upphämtad av Mangan-snytbengt och Venusberget. Det blev en förbannat lång resa upp till Skogshöjden..40 minuter gott folk..40 MINUTER! OACCEPTABELT! ska fan ta patent på varenda jävla gata i den här staden!!!
Efter mycket om, men och svordommar befann vi oss utan för L-L ecanders flotta boning.
Kvällen erbjöd fin mat, fin "välkommsdrink" men framför allt, FIN fin underhållning i form av Sandy-O och Geten..skulle gärna gå in på fler detaljer men som sagt "What happends in Skogshöjden stays in Skogshöjden..."
Runt halv 12 var det dags att börja tänka på refrängen...men NEJ FAN då bar det av till björndalen för att dra en movie med e-snytbengt, i-snytbengt, p-snytbengt och m-snytbengt, samt mina trogna följeslagare venusberget och L L-ecander. Trevligt kan vissa tycka, sådär säger jag!
Nu kom jag och Venusberget hem till min enkla boning och jag gissar på att ni tror att vi ska sova, ikke! Nu ska det tränas! har ett nytt mål i livet, att lyckas bättre än Sandy-O och Geten med.....aa...
Jaja bilder från kvällen kommer upp inom en snar framtid eftersom att jag nu mer är en seriös bloggare...
Aja hej då dra åt helvete =) // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0