Thrice - For miles

God dag soetizar!
Igår var en helkul kväll! Blev fest med Venusberget och Danny-snytbengt hemma hos Nathalie =)
dock tog festen slut relativt tidigt då Kias mobil blev stulen (!?) trevligt kan tänkas för den som tagit mobilen, oacceptabelt säger jag! usch att man inte växt ifrån sådana dumheter än! BETE ER! aja hoppas mobilen kommer tillbaka till sin ägare....

När klockan ringde imorse så trodde jag fan inte att det var sant, halv 10 på en fredag och lov...men sjukgymnasten kallade! har tänkt på det, varför är alla tandläkar-läkar-och dylika-besök alltid på lov? samma sak med snön...varför hade inte förra lördagen kunnat vara nu på måndag? ehhhhhh
Idag blir det antingen att ligga hemma i soffan och bokstavligt talat DÖ eller åka hem till J-low Andersson och pilla varandra i skjärten =)! och måste bara säga detta innan jag går....VÄDRET! det är ju helt underbart! visst att 1/3 av sveriges befolkning kommer ramla och bryta röven men för första gången på länge så frös jag inte när jag gick utanför dörren! UNDERBART!

Nu är det dags att lägga sig och vara slappe-per framför dumburken, höres senare! TJÖSS // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0