6 timmar kvar

God morgon
Nu är det 6 timmar kvar tills jag åker och börjar peppa sönder nu =D sålänge jag inte spyr så kommer livet gå bra..
Ska snart packa dom sista sakerna, usch.

Som sagt så kommer jag inte ha någon möjlighet att skriva här under dom 6 dagarna jag är borta men ska försöka skriva den dagen jag kommer hem (nästa torsdag):).

Känner att jag inte har så mycket att skriva nu så kanske slänger in ett inlägg lite senare. Btw dagens musiktips är "Sigur Rós", ett fruktansvärt bra isländskt band :)

Dessutom är jag glad idag, alldeles glad och lycklig! inte det minsta arg eller bitter (peppar peppar ta i ett trä kommer säkert få världens PMS anfall sen och yx-mörda hela bussen) Och jag känner att livet är så jävla underbart! :D PUSS PÅ LIVET (hippievarning)


Nyvaken snygging....................
Fred ut // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0