Framåt Mars

God Kväll.
Framåt Mars, vilket otroligt töntigt namn på en vårkonsert...Dock var väl innehållet bättre. Fina ettor som inte var rädda för nått, Eloge till er!

Detta började som en alldeles förträfflig dag, vaknade med det bästa humöret på otroligt länge vilket var tack vare finfina snytbengts besök igår =)
samhällskunskapen gick, engelskan gick, lunchen gick och emma blev flyförbannad. Jag var så trött att jag nästan frågade Jan "porrsurfarn" Faxer om ett nackskott. Förbvandlades till en grisuggla och ville ha en dusch och en säng och aldrig mer visa mig för omvärlden. Kultur och Idèhistorian gick, kören gick, gemun gick och psykbrytet var inte långt borta. Räddningen blev macka med keso och dusch och för att inte glömma min livskompanjon Venusberget!
Återvände Runt 17.00 till platsen där solen aldrig skiner. Just det, SKOLAN. Så hela kvällen har spenderats till att vara på konsert som vi fina estetare arrangerar. Runt halv 9 drog vi till mormor Kristel och nu sitter jag här hemma och kan dra slutsatsen till att jag är lycklig och glad. på riktigt! jag har alldeles förträffliga vänner, en fin familj och världens finaste kisse. DESSUTOM, ingen skola imorgon..så får dra en shopping elr nått. men nu ska jag snart smeka bingman.

Höres imorgon
Fred ut // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0