Hoyt

God dag kära läsare!

Vaknade kl halv 5 i morse och geväret var allt riktat mot anletet, det ska ni veta.
Första lektionen blev retorik och sedan redovisning om Josef Mengele på Träffpunkt europa...
Till lunch serverades det Fiskbullar i äckel sås...luktade ungefär som bränd röv så det hela resulterade i flingor och mjölk!
På svenskan drog jag och mina anhängare venusberget och karin en redig orgie inne på toaletten och nu sitter jag här hemma..fast slutar 4. busigt. hihi.

Har en redig ångest över någonting, men kan inte riktigt sätta fingret på vad. Det är så mycket man vill ha men inte kan få, så nu ska jag göra en lista :

Dagens vill ha:
1. En FET säck med pengar
2. Sommar
3. Yttligare en FET säck med pengar
4. Spänning i vardagen
5. Cigg

Det var det jag kom nu på nu iaf...
Fred ut // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0