If I only could be running up that hill

God afton
Imorgon bär det av till Tyskland för att sedan fortsätta till Polen och Tjeckien. Ska bli väldigt skojsi faktiskt, fina vännooor som ska med en en helt ny upplevelse, det är ju fantastiskt. Det enda som inte är så fantastiskt är väl att packa. Packa kan vara det absolut tråkiga och jobbiga som finns. Antingen packar man för mycket eller för lite men väskan är ALLTID för liten. Skulle kunna skriva en bibel om hur tråkigt det är att packa men nu har jag fått det sagt och ska inte prata om det mer, blir bara förbannad. eh.

Till dagen då
Samhällsprov idag som fick förvånansvärt bra, think I nailed it actually oO.. svarade på alla frågor, SMACK.
efter det var det Engelska-Lunch-Kultur & Idehistoria-Kör och slutligen Gemu. Kom hem med ett gott hurmör tills jag kom hem till packningsångesten. La fram en tröja fick ännu mera ångest och åkte ist och handlade en massa bajs tills imorgon, och här gott folk, det är här det börjar gå utför.
Vårdnadshavare B gav mig en peng att handla för. nämare bestämt 300 kr.
Jag och min Käraste Raquel drog bikeman till sylte, plockade på mig allt möjligt, äpplen, juice, candy och fan vet jag. Vi står i kassan, varorna rullar på bandet, 80 kr, 170 kr, 282 kr. jag drar upp min lilla bunt med sedlar och se på sjävla FAN, där står jag med 260 riksdaler. Det saknas alltså 22 kr. Jag skäms och vill dö när dagens förgyllerska, en söt tjej erbjuder sig att betala denna summan som saknas..självklart protesterade jag först men hon insisterade. jag skämdes ännu mer och geväret var än en gång riktat mot mitt anlete. Jag tog emot pengarna, tackade (för att vara exakt gav jag denna främmande människa en kram) och gick med skam upp till öronen ut från affären. Jag skäms aldrig, med idag gjorde jag det. jag är en jävla tattare. FY.
Kom i vilket fall hem till Raquel och J-low andersson kom och gjorde oss sällis. J-Low skulle ut och göra trollhättans gator osäkra så jag och R följde henne till bussen och vad finner vi där, om inte en däckad stackars alkis. Kände sånt jävla vemod och ringde ambulans. Jag och Raquel stod i 45 minuter och väntade på dom svinen. SVIN. inte ens ett tack fick man.
vandrade tillbaka till R och smekte henne i skjärten.
Nu sitter jag här och har påbörjat min packning, det har gått bra. Jag har inte skjutit mig själv, än.
Ska snart sova. orkar inte sova. vill bara äta bajs.

Usch imorgon åker jag. om 18 timmar åker jag. Kommer spy. Kommer vara äcklig. se ut som en griuggla eller ännu värre, en grisfitta som legat i en plastpåse i 3 veckor. Kommer sakna vårdnadshavare B och R. kommer sakna douchebror. Kommer sakna mina vännor. Kommer sakna Anton. Kommer sakna min säng. Kommer sakna min dusch. Kommer sakna att få vara ensam. Kommer sakna att få gå runt naken och pilla mig i skjärten utan att någon bryr sig.
Okej förlåt, för helvete. ska vara borta i 6 dagar. i 6 dagar ska man omges av 56 andra människor. Det blir en utmaning.

Nej nu ska jag dra en ciggilicious, njuta av den sista natten på en vecka av ensamhet och frihet att göra vad fan jag vill. Vi hörs imorgon innan jag åker.

Fred ut // Emma


Gött sleten bild från i sommras, någon bajsade på mig. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0