Walk With Me In Hell

God Kväll!
Det var ett tag sedan sist, har helt enkelt inte pallat/orkar/velat eller what so ever haft ens lite lust med att skriva BLÅÅGG, men nu är jag tillbaka och förhoppningsvis här för att stanna, BOOYA!

Ehm ja, eftersom att ni är mina trogna läsare som bara bryr sig AS mycket om mitt liv så ska ni veta att den sista tiden har jag varit i skolan och bara chillat sönder. Visste att ni ville veta. as.
Nej men vad är spännande att veta...I torsdags vart Jag, Melissimon, Ibbe, Anton och Tiger på Lamb of god, Job for a cowboy, August burns red och Between the buried and me och det var absolut öronklimax, skojar inte.
Pillade mig i skjärten hela fredagen, no jokes.
I lördags vart de 18års fest för Lisa och Robin vilken var dyng från min sida.
Och slutligen igår vaknade jag upp med en obarmhärtig bakfylla men blev betydligt bättre när kissekatten kom på fin besök =)!

Det var allt, för nu iaf.
Fred ut // Emma Käll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0