Dagens sjukvård......

God dag

Ensemble uppspel idag, gick väl....nja som det gick. Inte speciellt nöjd.. men men

Skulle kl 13.00 vara på vårdcentralen idag.
12.50 var jag på vårdcentralen
13.15 fick jag komma in för att ta mitt halsprov
13.17 säger sjuksköterskan "sitt ner i väntrummet, detta tar bara 5 min"
45 minuter senare blir jag inropad. "du, det har blivit lite strul med läkare kan du komma tillbaka imorgon? förresten du har ingen halsfluss eller infektion i halsen"
1. Jag har aldrig sagt att jag har en infektion eller halsfluss, jag kom dit för att kolla upp om jag har knottror på stämbanden och det sa jag när jag bokade tid
2. Varför får jag prata med labbpersonal när jag bokat tid hos en läkare !?
3. Varför är du så ful och glad för inget? Jag har precis ödslat mer än 1 timme här inne för INGET. DU borde få sparken!!!!!!
4. Min slutsats är att dagens sjukvård kan ta sig i arslet.

Ehm aa, Idag var det bajsgryta med finnar till lunch så en liten skål med flingor fick duga fint men jag menar HUR tänker dom när dom beställer in sån skitmat? INGEN äter det (kanske några hurttiga idrottare som fått i sig för lite anabola). Ska det vara sån SKIT så kan man dom avbeställa min portion och göra nått vettigare för dom 37 kronorna. Men det som stör mig mest av allt är att alla maträtter ska ha så fancy namn. "Korvgryta à la Åmål", COME ON!

Nu ska jag sova och äta och sen smeka hästeträning i 2 timmar på knorren.

KÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHA punkt nummer 3. HAHAHAHAHAH jag dör.

2010-05-11 @ 15:16:52
URL: http://micaelaarancibia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0