eeeehhhh

God kväll

Totalt bajsade på skolan idag, hade varken lust eller viljan att ta mig dig så spenderade hela morgonen och myste i sängen. mehehe

Livet är bra lustigt, ena stunden är man glad, lycklig och bara älskar livet och andra så är man arg, ledsen och hatar sig själv och alla andra.
Knepigt nog känner jag absolut ingenting just nu, livet är som det är. Folk tänker. Folk gör val. Folk blir sårade.
Den jävla känslan att det lilla självförtroende man hade kvar är som bort blåst och den värdighet som man bygger upp gång på gång efter stunder av ren förnedring ligger begravd 10 meter under jorden, Den jävla känslan svider.
Känner mig bara så jävla korkad, naiv och lurad. Jag vet hur det blir och ändå är jag lika dum varje gång.
Vill bara få gå vidare, släppa detta och bli mig själv.
Vi får se.

Ehm aa
Imorgon blir ett helvete, matte b nationella = IGGGGGGGGG och sen konsert på kvällen. Usch är så skoltrött att jag bara vill spy någon i bajsvecket. Ge mig sommar och tid.
gaaah, nu ska jag göra nått vettigare. Fast aa fast ne.

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0