knullbajskorv

Åh. hå.

Extremt bra kväll, sprang runt med min fina man i en skog och lekte med älgbajs och pinnar, promenerade och drog 3 smala med sylt under 2, 5 timme. Detta betyder att jag varit ute och motionerat i sammanlagt 5 timmar idag, awesome.

Jag, Emma Käll skulle kunna bajsa, spy, snora, kissa eller med vilken annan kroppsvätska bespruta MÅG just nu.
Jag hatar allt som har med det jävla rövhålet att göra. Utseendet, lukten, folket (okej inte alla men många), lärarna, ALLT. Är så jävla trött på skiten.
Jag har spenderat hur många jävla timmar som helst för det jävla betinget i elgitarr som jag ska ha imorgon och det går fan. FAN. jag skjuter snart mig själv och min gitarr. Jag älskar att spela gitarr men inte idag, inte ikväll. Vill få skiten gjord bara.
Det är 3 skoldagar att uthärda. 3. Jag ska klara detta utan att gå in i väggen. fyfan.
 <------ DIN JÄVEL!!!!!!



Nu ska jag jag peppa livet med lite Destiny's child och sen sova.
Btw rest in peace erik käll, när jag får tar i dig så är du död. Ta min cykel utan att fråga och sen få den stulen!? DÖD SA JAG.

Köss // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0