Lepra- Fuck you all

JAG FÅR DAMP. JAG KOMMER DÖDA NÅGON SNART. POWERFISTING I RÖVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111

Jag, Emma Käll ska skriva ut ett arbete men min geniala skrivare men DRA ÅT HELVETE MED DET!
När jag skriver ut händer ingenting, bara en vit sida. Men sen när jag felsöker och datorn och skrivaren själv ska skriva ut ett "testmönster" då går det. VA FAN HANDLAR DET OM? VA? JAG HAR SUTTIT HÄR SOM EN MUNKJÄVEL I 2 DAGAR OCH FÖRSÖKT. Jag blir helt enkelt galen.
Jag har ätit kebab och spillt på mig själv. dra åt helvete då. fittolle.



FAN TA DIG CANON! FAN TA DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hej!

äckligt men roligt blä :)

2011-10-24 @ 16:06:26
URL: http://www.becca27panfu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0