Luder

HEJ

Vilken dag. Vilken JÄVLA dag.

Inleddes lite lätt med ensemble. För första gången på 4 (?) veckor hade vi vikare, prisa gud. Fast aa fast jävligt ne. Vilket stolpskott. Jag undrar om han spelade dum eller helt enkelt har skallen full med BAJS?! Han fick det relativt lätta uppgiften att spela bas... Han är utbildad musiker men ändå klarade han inte av att höra att han själv spelade fel utan skyllde istället ifrån sig på oss andra som gjorde helt rätt..."men ne du spelade inte ett A där förut..du spelade ett H". for crying out loud ditt jävla luder det gjorde jag inte alls. Ett ord till och jag skjuter dig, fittolle.

Efter den """""lyckade"""""" ensemble lektionen var det engelska. Muntliga nationella. mm ba ne.

Svenska och movie

Picknick med ibbe i matsalen

3 pers på historian

Cykla hem och svära utav förbannelse i fittregnet

Nu ska jag in i duschen, lägga mig i fosterställning och pilla mig i röven.

Fuck alla from mig, av dig, i hon, på han. jag är arg. fan va arg jag är. arg arg arg.

Köss // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0