Putting holes in happiness

God kväll kära vänner

Detta har varit en helt okej dag
Var på äventyr hela morgonen med min käre man
Kom till skolan och spydde lite
Hade värdelös lektion med Jan
Hade en helvärd körlektion med Olle från kammarkören
Hade fika-gemu med andra gruppen och har kommit fram till att det var en vettig tanke att sätta mig och venusberget i 2 olika grupper
Kom hem och har spenderat hela kvällen till att spela fotboll och vänta på bussar

Rakade som planerat en liten area av min skalle igår och är jätte nöjd, blev precis som jag ville att det skulle bli.
Fick dock lite dödsångest när jag såg en 25 cm lång tuss ligga där på golvet. Naken. Rädd. Exposed.
Så ja mina damer och herrar (?!) mitt hår är 9 mm på sitt kortaste ställe....höhö
får slänga upp en bild inom kort (och Erica...den som väntar på nått gott väntar på.....emma....)

Imorgon är det den årliga "Utmaningen" (Ihjälslagningen som min fina tränare trodde det hette...) mellan Måg och Nisse. Vilken idioti. Ren och skär idioti. Det är kul men så otroligt....TÖNTIGT?
Förra årets spex med nisses små anabola-apor som sprang runt som vilsna höns och skrek kan dock bli svårslaget på idiotifronten...Varenda jävel är ju dummare än den andra så man vet ju aldrig. Men som sagt, svårslaget.

Idioter är ni allihopa, för helvete gör nått vettigt och sluta var så jävla nerbajsade.
Vissa människor skulle jag inte för en sekund tveka på har skallen full med bajs om jag inte visste att man behöver en hjärna för att leva. Ni är korkade, dumma och naiva. Vill fan skjuta er. Jävla as.

På humör fronten så är jag väldigt glad faktiskt och varför borde jag inte vara det? Jag har världens finaste vänner, världens finaste familj, världens finaste pojkvän, jag är frisk (relativt i allafall), jag är inte handikappad, jag svälter inte, jag är inte mobbad. Livet är bra lurigt.

Nu ska jag sova för imorgon är det nationella i engelska. amen skit på dig då.

Köss //Emma

Kommentarer
Postat av: Minipinipaj

vet inte om jag håller med på "Inte mobbad" delen...

btw så bajsa jag på ditt hår igår så nu är det 25 cm igen :) vsg <3

2010-05-08 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0