Talk is cheap

God kväll

En förbannat dålig dag blev en förbannat bra dag!
dock var schampoot slut när jag skulle duscha men vem behöver schampoo lirrrom?!
Jag fick övat en del på mitt beting i elgitarr sen kom min bästaste Anton :) Han gjorde mig glad som vanligt :D

Tills imorgon ska jag ha gjort klart mitt argumenterande tal om "ett nytt skolsystem som ger mindre stress så att fler klarar gymnasiet" ( I retoriken) men vetu va Håkan bäcklund din wanka jag dissar din lektion och drar sovmorgon till 12.20 ist. Du hörde mig. Fast aa, fast ne =D

Imorgon ska jag klippa mig (= Raka en lite sidecut, måste förändra mig. MÅSTE)
Jag hoppas det blir najs, annars får jag sitta inne i typ 2 år tills de växt ut ^^...


Mitten är ungefär vad jag har tänkt mig. Antingen blir det megasnyggt eller typ bajsäckelfult..^^
det återstår att se....

Köss // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0