You got me lookin' so crazy right now

God dag!

Fredag: Nationella sket sig så hårt, spydde som ett as hela morgonen så gick och la mig igen. Drog på utmaningen, måg förlorade (skräll...).
Jag fikade med räkan, touttsie och lizzie krull och köpte mig en svart kjol. höhö
Min käre man kom hit och spenderade natten här.
 
Lördag: Match i rävlanda, åkte på fett med stryk (bokstavligen, fick värsta revbenssparken någonsin) så gick av planen efter första halvlek då jag släppt in 3 mål. Samanlagt förlorade vi med 12-0...höhö pinsamt
Kvällen spenderade med min andra stora kärlek i livet, godis. Och avatar.

Söndag: Vaknade tidigt och gjorde klart mitt argumenterande tal, ÄNTLIGEN. Inget arsle i brödrosten här inte!
Dusch och frulle är avverkat nu väntar jag bara på att min käre Livskompanjon Raquel ska höra av sig så blir det promenad till staden :)



Här är min flint, mehehe.
Köss // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0